
Hva sier turistene til bompenger?
Fylkeskommunen har så langt gitt grønt lys for å innføre bompenger på FV63 over Trollstigen. Hva tenker de som bruker veien?

Fylkeskommunen har så langt gitt grønt lys for å innføre bompenger på FV63 over Trollstigen. Hva tenker de som bruker veien?